Sain synttäri lahjaksi isältäni......Tatadaa!
UUDEEN PUHELINEN!JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Tässä kuva:
ja se maksoi VAIN ja AINOASTAAN 99euroa(uusi,1 gigan muistikortti 25 biisiä ilmateeksi musiikki kaupasta(nokian)Että repiikää siittä!!)![]()

Kommentit