Sain synttäri lahjaksi isältäni......Tatadaa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UUDEEN PUHELINEN!JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Tässä kuva:

1247818229_img-d41d8cd98f00b204e9800998eja se maksoi VAIN ja AINOASTAAN 99euroa(uusi,1 gigan muistikortti 25 biisiä ilmateeksi musiikki kaupasta(nokian)Että repiikää siittä!!)Kieli ulkona